[O1] współpraca serwa z pompą

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Artur22
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O1] współpraca serwa z pompą

    Zamieszczone przez Marx
    Jaka jest trwałość tych preparatów, tzn jak długo jest widoczny efekt? Przeżywają mycie?
    Super a Sheen fajnie kropelkuje napewno nie schodzi po pierwszym deszczu, 3-4 mycia wytrzymuje tak samo SmartGel - i sa baaaaaaaaardzo wydajne !!!!
    natomiast Silk Shine Sprayable Dressing Natural Shine sam osobiscie nie testowalem jeszcze ale z dobrego zrodla wiem ze trzyma sie jeszcze dluzej niz powyzsze.
  • bromba
    Classic
    • 2008
    • 4

    #2
    [O1] współpraca serwa z pompą

    Wprowadzam nowy temat ponieważ nie znalazłem na forum odpowiedzi. Problemem jest wysoko położony hamulec i słabe hamowanie jakby minimalne doładowanie z serwa.
    Pompa podciśnieniowa działa bo zasysa powietrze zawór zwrotny też działa bo w momencie wypinania wężyka od strony serwa pojawia się charkterystyczny syk ulatującego powietrza. Wymieniłem jeden wężyk który wychodzi z wężyka łączącego serwo z pompą podciśnieniową na wysokości zaworu. Ciekawostką jest to że w momencie częściowego rozszczelnienia między serwo a kolankiem wężyka (upuszczenie powietrza) hamulec działał poprawnie jakieś 10 razy po czym znowu jakby się nabiło ciśnienie i był wysoko i słabo działał. Mam pytanie czy coś jeszcze uczestniczy w działaniu hamulca bo widzę że ten wężyk który wymieniłem wchodzi do czegoś w rodzaju czujnika czy przekaźnika a z tego niby przekaźnika idzie dalej grubszy wężyk. Zaznaczam że bardzo dokładnie sprawdziłem wszystkie możliwe nieszczelności. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • rafalus
      L&K
      • 2005
      • 1138
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Serwo

      Ja bym obstawiał serwo. Jak sprawdzali mi serwo(i inne możliwości) wszystko zasysało ale hamował marnie . Temat trudny mało przypadków (klientów)
      Wymienilem serwo okazało się ,że tam jest jakaś uszczelka był jakiś olej uszczelka uszkodzona. Wymiana pomogła ale pedał wolno wraca do pozycji wyjściowej
      nowy cSIMC od Aliego
      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

      półosie seryjne przebieg 273 tyś

      Komentarz

      • bromba
        Classic
        • 2008
        • 4

        #4
        Hamulce naprawione jednak wystarczyła tylko wymiana wężyka który opisałem wyżej a następnie układ musiał trochę popracować by wyrównały się ciśnienia. Wszystko działa bez zarzutu hamulce żyleta jak nowe. Dziękuje za podpowiedzi ale to na szczęście nie serwo Rafalus.
        Pozdrawiam Forum.

        Komentarz

        Pracuję...